Dom här produkterna har vi använt upp sen juli. 

Rexona Girl Tropical Roll On
Använder bara Rexona Roll On och den här luktar riktigt gott och sött. Tror dom har slutat sälja denna nu, men om jag hittar den nånstans så kommer jag definitivt köpa den. 

Yves Rocher Cacao Collection Cocoa & Raspberry och Cocoa & Orange släpptes med julkollektionen 2013. Vi har använt en varsin varje kväll sen dess och de har räckt väldigt länge. Luktar verkligen kakao och är väldigt bra som en varje dag handkräm. Hoppas dom släpper fler roliga dofter denna jul!

Appelation Grapeseed Hand & Nail Cream
Det här provet var med i en goodiebag jag vann för nästan 2 år sen. Doftar väldigt starkt av vanilj och gjorde inte så mycket för mina händer, så kommer inte köpa den. 

Maybelline The Falsies Volume Express Waterproof Mascara
Helt okej mascara, men gillade inte borsten då den var böjd, föredrar raka borstar. 

Maybelline Rocket Volume Express Mascara
Köpte trepack av den här förra året på taxfree. Gillar verkligen den här, men två av tre hade i stort sett inga piggar på borsten så var väldigt svårt att måla med utan att få mascara överallt. 

Läppglans
Dessa två läppglans vet jag inte vad heter eller vad det är för märke. Den vänstra fick vi av Sanna då hon inte använde den längre. Står att den ska dofta jordgubbar, men den har bara en syntetisk doft. Det andra läppglanset följde med en FRIDAtidning och var helt okej. De flesta av deras läppglans doftar vattenmelon. 

Pierre René Pearl No 05
Den här ögonskuggan hade en väldigt fin guldskimrig färg. Tappade tyvärr den i golv i Kreta, så det lilla som var kvar gick i bitar och hamnade på golvet. Tror inte den finns att köpa längre.

Yves Rocher Acrumes En Fleurs Parfymprov
Luktar citronblomma. En väldigt fräsh och mild doft, men inget jag skulle vilja ha.